اطلاعیه...

طرفداران سرنای ساریکایا
به وبلاگ یشیم خوش امدی
اطلاعیه...
ن : زهرا ت : چهار شنبه 14 آبان 1393 ز : 13:48 | +

سلام دوستای قشنگم خوبین ....

ببینید من ناراحتم چون شماها مثل وبلاگ های دیگه راجب وبلاگ

نظر نمیدید فقط میاین تبلیغ وبلاگ من اگه درخواست تبادل کنید قبول میکنم ولی

دوست ندارم بیاید تو وبم و به جای نظر تبلیغ نید

من نمیام من لینک های مرتبط با یشیم...عمره گل لاله..نار و تپراک... و سریال های ترکی

.. وب هایی راجب بازیگران ترک .خوانندگان و.... میپذیرم

پس اگه موضوعات وبتون راجب این موضوعاتی که گفتم نیست تورو خدا تبلیغ نکنید

فقط ازتون نظر و لینک هایی که بالا گفتم میخوام همین چیز زیادی که نیست...

به قول سرنای جونم بابای .دوستتون دارم بوس..گریهچشمک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by yeshimilgaz
This Template By Theme-Designer.Com