تسليت

طرفداران سرنای ساریکایا
به وبلاگ یشیم خوش امدی
تسليت
ن : زهرا ت : شنبه 24 آبان 1393 ز : 19:20 | +

بی تقصیر

گریه

تسليت ميگم به همه ي طرفداران 

هنرمند خوش صدا و خوش اواي كشورمون

مرتضي پاشايي عزيز 

من به اون بيمارستاني كه مرتضي اونجا بستري بود

رفتم و با تمام دوستاني كه اونجا بودن اهنگ جاده ي يكطرفه

و ساير اهنگ هاي اون رو خونديم. ايشون در بيمارستان بهمن 

فوت شدن باز هم تسليت عرض ميكنم خدمت تمامي طرفداران ايشون

منم يكي از طرفداران ايشون بودم گریهگریه



نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت4:59---20 آذر 1393
مــــرگ کــه خبــر نمیــکنه
یهــو
دیــدیــن
دیـــگه
"نیستــم"
*خــداحافــظ نقــطه ســر قــبـر..


نازنین
ساعت17:43---29 آبان 1393
چطوری زهرا
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی زهرا ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
زهرا منتظرتما
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرگ, مرت,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by yeshimilgaz
This Template By Theme-Designer.Com